שאלות ותשובות | ערסלי אמזונס
 
ערסלים בעבודת יד
יבוא מדרום אמריקה
 
אתר + חנות
בקיבוץ מעגן מיכאל
משלוחים חינם!
א'-ה' - 08:00-20:00 | ימי ו`- 09:00-14:00 | יום שבת - סגור
חפש
שעות פתיחה: א'-ה' - 08:00-20:00 | ימי ו`- 09:00-14:00 | יום שבת - סגור
קיבוץ מעגן מיכאל  |  טלפונים: 04-6394567 | 050-7859788
ערסלים איכותיים בעבודת יד
תוצרת דרום אמריקה
אני מעוניין לדעת כמה יעלה לי המשלוח במידה ואני מזמין מספר ערסלים?
דמי טיפול ומשלוח הינם חד פעמיים ואין כל הגבלה למספר הערסלים שמזמינים.

ניתן להוסיף לעגלת הקניות כמה מוצרים שרק רוצים ולשלם עבור משלוח אחד: 
- שליח עד הבית 45 ש"ח (עד 3 ימי עבודה).
 
 
האם יש לכם גם חנות פיזית שניתן להגיע אליה, לראות את המוצרים וגם לקנות במקום?
אתר אמזונס הוא חנות מקוונת.
האתר שייך לתאגיד "דרך הטבע" קיבוץ מעגן מיכאל
ניתן לראות את הערסלים בחנות "חיה של חנות" בקיבוץ מעגן מיכאל.
 
אני צריך את הערסל דחוף להיום אין באפשרותי לחכות עד שמשלוח יגיע
ניתן לאסוף את הערסל בחנות:"חיה של חנות" בקיבוץ מעגן מיכאל.
בתאום מראש בטלפון: 050-7859788.
 
האם כל המחירים באתר כוללים מע"מ?
כן, כל המחירים המופיעים באתר כבר כוללים מע``מ כנדרש בחוק.
 
איך מזמינים?
לנוחיותך, ניתן לבצע הזמנה ב – 2 דרכים:
 
א. באינטרנט  
עליך למלא את הפרטים הבאים בתהליך ההזמנה: פרטי המזמין, כולל שם כתובת וטלפון, כתובת למשלוח החבילה,ואמצעי התשלום (דרך הטלפון* או תשלום ב- PAYPALׂ
 
לאחר ביצוע הזמנה ישלח אליך אישור מיידי על קליטת ההזמנה, הכולל את פרטי ההזמנה.
הערסל ישלח אליך מיידית לפי הכתובת שציינת בהזמנה.
 
* ניתן למלא את כל פרטי ההזמנה, מלבד פרטי כרטיס אשראי ואנו נחזור אליך למילוי פרטי כרטיס האשראי.
 
ב. הזמנה טלפונית
ניתן ליצור עימנו קשר בטלפון  050-7859788 לביצוע ההזמנה.
 
לידיעתך, לכל משלוח יתווספו דמי טיפול ומשלוח כמצוין : 
שליח עד הבית 45 ש"ח (עד 3 ימי עבודה).
 
 
האם כל המחירים באתר כוללים מע"מ?
כן, כל המחירים המופיעים באתר כבר כוללים מע``מ כנדרש בחוק.
 
מה עלי לעשות אם הזמנתי משלוח אך טרם הגיע?
באמזונס ערסלים חרטנו על דגלנו להעניק את השירות הטוב ביותר ללקוחותינו.
אנו מתחייבים כי כל הזמנה שיצאה מאיתנו תגיע ליעדה, בזמן שנקבע מראש.
אך אם בכל זאת מכל סיבה שהיא, הזמנתכם לא הגיעה ליעדה בזמן, צרו איתנו קשר בטלפון 050-7859788 ואנו נעשה את כל המאמצים על מנת לפתור את הבעיה מייד.
האם אני יכול לשלוח את הערסל כמתנה?
רבים מלקוחותינו רוכשים ערסלים כמתנה לחתונות, חנוכת בית, ימי הולדת, בר ובת מצווה ועוד.
כל שעליך לעשות הוא לכתוב את פרטי מקבל המתנה בטופס ההזמנה או ליצור איתנו קשר טלפוני ולמסור לנו את כתובתו של הנמען.

 
האם יש אחריות על המוצרים?
החלפה והחזרה:
אם ברצונך להחליף או להחזיר מוצר שקנית או שנקנה עבורך במתנה, ניתן לעשות זאת בתנאי שהמוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו כל שימוש.
 
ערסל פגום:
הערסלים שלנו חזקים ובאיכות מעולה, הם תוצר של עבודת יד ואנו רוכשים אותם בדרום אמריקה מיצרנים שעובדים בשיטות מסורתיות שעוברות מדור לדור, כולל בדיקות קפדניות לפני האריזה.
אם למרות זאת קיבלת ערסל פגום, אנו נחליף אותו בערסל אחר.
 
שימוש בערסל:
אחריות התקנת / חיבור הערסלים היא בלעדית על הרוכשים.
אנו היבואנים של ערסלי אמזונס- ומסירים מעלינו אחריות כלשהי בגין התקנת הערסלים והשימוש.

 
 
יבוא ישיר מדרום אמריקה
טלפון:  04-6394567 | 050-7859788
מייל : shop@d-hateva.co.il
 

אמזונס - ערסלים איכותיים בעבודת יד 
שעות פתיחה: א'-ה' - 08:00-20:00 | ימי ו`- 09:00-14:00 | יום שבת - סגור